Ass...

..Promised (Som/Röv lovat) så skall ni få ett Pimp my bike-inlägg. För i tiden så har jag mest "Pimpat" cykeln men som Xzibit har som nummer två på din lista över vilka saker som är viktigast på sin cykel (#1=Pimpa) så har jag bestämt mig nu för att "Weightdropa"(Som alltså är nummer två på Xzibits lista om ni inte förstod de av min välformulerade mening) Jag har då märkt att jag har massa gammalt skit som jag inte använder på min cykel detta skall alltså bort. Det första jag satsat på är bakhjulet där jag haft ett gammalt bakljus som blev stulet nån gång i 1:an när jag var dum nog att ställa cykeln vid busstatinen när jag åkte hem över helgen. Dags att ta bort fästet alltså:
Innan
_
Efter:

_
Ett annat ställe jag märkt att jag har massa skit på är styret:
_
Shellkassen plockade jag bort direkt..
I övrigt så plockade jag också bort min gamla ringklocka, som jag ersatt med en fin tuta, och mitt gamla lysfäste till mitt lyse som varit trasigt i typ två år. Ringklockan saknar för övrigt den där mojängen som ska plinga mot själva plingan, den tappade jag på Jonathan Perssons grusplan samma år som jag fick cykeln, alltså för typ 100 år sen..
Efter:

_
Och så till det enda ställe jag bestämt mig för att pimpa: Sadeln och pakethållaren
Jag har valt att höja upp stötdämpningen i sadeln med cirka 20 cm skulle jag tro. Sen har jag valt att sätta in en trekantig platt-tv i ramen så att jag kan se Andre Pops o Glenn Hysen diskutera om vilka nya vintersporter man kan uppfinna i Laos. Och till det så har jag valt att sätta in ett så kallat "Big-f*ck*ng- högtalarsystem" på pakethållaren. Allt detta får självklart energi från en dynamo på bakhjulet..
_
"You´ve officialy been pimped!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0