Kanske kalkonen ville bli uppäten!

Som alla ni som läste Dagens Nyheter igår vet så har jag hamnat i Lost-träsket. Nu kanske ni tänker "Hur kan han veta att alla som läste Dagens Nyheter igår vet de?" Jo, för att den enda läsaren jag har som läser DN är Olle och han läser också allt skit jag skriver om de inte är från Wikipedia så jag antar att det är så. Iallafall.. Jag har börjat sett på Lost och eftersom jag bara har säsong tre och fyra så började jag på säsong tre med resonemanget "Man har ju ändå sett säsong 1 & 2 på tv. Visserligen så har jag ju sett säsong tre på tv också eftersom jag typ känner igen allt men ändå.
_
Igår så kom dock Anton med den kommentaren att han också hade börjat fundera på o se Lost men från säsong 1 eftersom "Man måste se från början annars hänger man ju inte med" Det har fått mig att börja fundera på om jag inte också ska börja om från säsong 1 men de verkar ju bara konstigt eftersom jag redan sett säsong tre, typ lite som Star Wars. Iallafall så när jag nu ser på Lost så kommer tanken upp i mitt huvud "Man måste se från början annars hänger man ju inte med" och jag får upp en konstig fantasi i huvet. Tänk er att ni är ute i djungeln och Mr Locke står på er högra sida. Helt plötsligt dyker en grön "My little ponny"-ponny upp bland träden och den får huggtänder och börjar ryta och slänger sig mot dig. Mr Locke omvandlas nu till en chokladboll. Ponnyn har nu flugit fram till dig och kör in hovarna i ditt bröst och punkterar båda dina lungor. Innan du kvävs till döds får du en sista tanke: "Sitter jag verkligen och tänker det här senariot framför mig? Är jag helt normal?"
_
Inte för att det hade så mycket med saken o göra men om du anser dig kunna hjälpa mig så kan du alltid fylla i den här lappen:
Sen scanna ut den och lägga den i min postlåda. Eller bara skriva en kommentar funkar också..

Kommentarer
Postat av: Olle

Alltså det är ju egentligen första och andra säsongen som på riktigt är värda att se men om du nu ändå har börjat på säsong tre så är dom väl inte så nödvändiga precis...

2011-01-10 @ 12:55:51
URL: http://ehholle.blogg.se/
Postat av: lotta

NEJ

2011-01-10 @ 13:29:25
Postat av: Clara

JA

2011-01-10 @ 13:37:27
Postat av: Sanna

Eftersom jag inte läste texten för den verkade tråkig och lång så förstod jag inte om vi som läste skulle svara eller om du skulle svara själv på din fråga?

Men har du inte sett första säsongen? Men jag tycker du skall göre de i alla fall för annars kan du ju inte säga att du har sett alla säsonger av lost och låta som den stora tönt du faktiskt är?! Men nu har jag kommenterat din blogg så nu får du gå in på min och skriva att jag har tagit en fin bild eller något! Men, de jag försökte få fram av det här var : Ja!

2011-01-10 @ 16:13:13
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: TAck! OCh jag vill bar be om ursäkt för att jag skrev att din text verkade tråkig för det tror jag egentligen inte att den är de!

2011-01-10 @ 21:00:37
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Anton M

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! och jag går med på "fixa säsong två så fixar jag säsong 1"

2011-01-11 @ 20:43:02
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Gustav

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! var inte med bland svarsalternativen bara JA och Nej.. Och nu har jag redan lånat boxen av krille,,

2011-01-12 @ 16:21:09
Postat av: KH

Jag har box 1-6 så varför inte se allt?

2011-01-13 @ 00:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0