Varför Telletubbies slöt att sändas..

Denna historia utspelar sig ca. 10 år efter att teletubbies spelades in..
Ett ungt par var ute o körde i en öken när dom kom på att dom var vilse. För att komma på var dom var svängde dom in till en liten by med jättegrönt gräs och blå himmel. Dom letade efter någon att fråga efter vägen och såg en stor röd varelse med löjligt mycket smink och en gucci-handväska (vilket inte riktigt syns på bilden). Dom gick fram till henne och frågade om hon visste vägen till Egypten? "Asså shiiiet! De e ju typ shitalångt dit! Men jag har lixom inte tid o visa er föra jag ska på dejt med en skiitsnygg kille som jag träffa igår på lunarstorm. Fråga Lala istället."
_
Paret fortsatte vidare till Lala som var beskriven som "Den gula varelsen", dom hittade henne/han? med en halvdrucken Joltcola i handen. Dom frågade henne/han? om vägen till Egypten och fick svaret: "Ser de ut som att jag har tid o visa er vägen till Egypten eller? Jag är för fan mitt uppe i en CS-match med mitt team! Jag måste tillbaka snabbt innan nån Hs:ar mig så jag måste spawna om. Jag måste Döda! Döda! Döda!"
_
Dom gick snabbt därifrån ner till den gröna varelsen som satt i en grå 245:a med volymen på max och en kass skiva i. Dom gick fram till honom och frågade om han visste vägen. "Ser de ut som att jag behöver nån väg eller? Jag har hektar av grönt gräs som jag kan sladda runt på som bara växer upp igen och ser ut som att ingenting har hänt. Plus att hur mycket koldioxid jag än släpper ut så är himlen alltid hur jävla blå som helst. De finns väl bara en sak o säga, "Plattan i mattan!"
_
Den gråa 245:an sladdade därifrån och paret gick vidare till det sista hoppet: Den blåa varelsen. Dom kom fram till honom och frågade än en gång om vägen. "Varför vill ni åka till Egypten för? Inser ni vilka kanaler man får in på mag-tv:n om man har en triangulär antenn eller? Jag kan se på super-bowl, egyptiska nyheter, japanska filmer utan dubbning eller undertexter, men bäst av allt, kolla på det här: Tysk porr!!"
_
Paret blev generade (Kanske för att frun var med på tvn eller av någon annan anledning man vet ju aldrig..) och bestämde sig för att bara gå tillbaka till bilen och fortsätta o köra när dom hörde en röst som sa "Öj!!". Dom vände sig om och tittade uppåt. Ett emo hade kommit fram i solen. "Ta vänster vid nästa rondell och fortsätt sen i 17 mil så kommer ni till Egypten, och ett tips: Om nån filmregissör frågar er om ni vill spela solen i en barnserie så tacka inte ja! Jag har vart här uppe i evigheter nu och de e svinvarmt så man kan inte sova om nätterna och man måste se på dom där idioterna varenda dag, det är ett helvete!" Sol-emot tog fram en kniv och skar sig så de spröt blod över hela telletubbieland och paret åkte snabbt därifrån.
_
Veckans tema får vi alltså från fjortis-Pos nya bröst (Som syns dåligt på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0