Fackelbål

Låt oss säga teoretiskt att asteroiden som utrotade dinosaurierna aldrig hade slått ner på jorden men att människan ändå hade evolutionerats fram och att människan sedan tämjt dinosaurierna och haft dom som husdjur istället för hundar. Tänk då vilket jävla liv de hade varit.. "Öj, din Dinosaurie sket precis över hela min bil plocka upp efter den!" "Hur fan har du tänkt att jag ska göra de? Ser de ut aom att jag går runt med en jävla snöskyffel och en sopcontainer i bakfickan eller?"..
Eller "Öj! Din dinosaurie drack precis upp allt vatten i min pool!!" "De kommer ut igen om fyra timmar.."
Och tänk dig när din dinosaurie råkar äta upp dina bilnycklar och du måste ge honom laxermedel och sen rota igenom dens bajs..
_
Det jag vill få fram med det här inlägget är: Nästa gång du trampar i hundbajs så kanske du ska le och tänka "Jag ska nog va glad att de inte var en dinosaurie iallafall"

Kommentarer
Postat av: Sanna

Visa ord broder! Visa ord....

2011-02-23 @ 09:39:22
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0