Skärpning med slipsen

Vi tackar Mick Karn för dagens läsarfråga som lyder: "Vad skulle du göra om du bara hade 24 timmar kvar o leva?" Självklart förväntas de att man ska svara nåt som "Jag skulle spendera tiden med min familj eller flickvän" eller "Jag skulle mörda min gamla mobbare" eller " Jag skulle lära mig flyga". Men nej de skulle inte jag! Jag skulle kapa en flygplan, flyga de till USA och åka o se nån känd spåman (Jag antar att de bara finns kända spåmän i Usa eftersom dom e dumma i huvet där..) Sen med typ fem minuter kvar skulle jag låta honom/henne/geten spå min framtid för att när han är klar plocka upp spåkulan/tekoppen/min handflata o slänga den i golvet o skrika "NO I´m gonna die in a minute! In your face!!" o göra en segerdans framför honom tills jag ramlar ihop på golvet o dör..

Kommentarer
Postat av: Clara

Tumme upp!

2011-12-14 @ 10:54:37
Postat av: Anna

Tänk om spåmannen säger att du kommer dö inom en minut och har rätt, skulle de inte kännas rätt ovärt då?!

2011-12-14 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0