Rastlös rast..

Kommentar på "Skärpning med slipsen"
¨
Postat av: Anna

Tänk om spåmannen säger att du kommer dö inom en minut och har rätt, skulle de inte kännas rätt ovärt då?!

¨
1. För det första så skulle jag ju då få träffa en äkta spåman/dam vilket e ganska häftigt!
¨
2. För det andra så skulle ju spåmannen/damen förutse att jag kommer och därmed göra en show av det. Han/Hon skulle därför inte säga "Du kommer dö inom en minut" utan hans medhjälpare skulle smyga upp med en kista bakom mig och hon/han skulle säga "Kolla bakom dig" och jag skulle falla död ner i den, sedan skulle dom kasta ned den för en rutschelkana som leder till krematoriet (Som alltid ligger bredvid spåhuset i USA (Står på internet)) och på så sätt skulle mina föräldrar slippa köpa en kista och det skulle bli billigare o frakta hem en urna än en kista. Det är en "win-win-win-situation" (Jag vinner om han/hon inte vet att jag ska dö och får göra min segerdans)
¨
3 VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0