Jättejobbiga att raka!

Tänkte dela med mig av den här låten som jag tycker bra:
¨
¨
Anledningen att dom är med i min inte så musikinriktade blogg är däremot för att uppmärksamma stunden innan låten börjar då han som först står på scenen ropar upp Olly. Som ni hör så ropar han ju upp Olly också vilket innebär att Olly då är ganska långt ifrån scenen men ändå så börjar han sjunga direkt efter som om han redan står på scenen. Jag har räknat ut att detta kan komma sig av tre anledningar:
¨
1. Olly har en trådlös mikrofon som han sjunger i medans han går upp mot scenen, men det verkar ju väldigt high-tech och sånna förekommer nog bara i mycket mer avancerade civilisationer i yttre rymden..
¨
2. Olly står redan bakom honom på scenen där han stått och gömt sig medan den andra killen sjungit sina andra låten. Detta verkar inte heller så troligt för om han gjort det så skulle ju den andra killen bli rädd och skrika till vilken jag inte hör att han gör..
¨
3. Till den mest troliga teorin då: Olly Murs har världens längsta ben!! Troligtvis sisådär 10 meter långa så han tar bara två av sina 10-meterskliv och hoppar upp på scenen och börjar sjunga, helt logiskt.. Då kan man ju också tänka att Olly har tur som är en kille för om han var en tjej så skulle ju dom benen vara jättejobbiga att raka!
¨
Se där! Inlägget och rubriken hängde ihop för en gångs skull.. Cooolt!

Kommentarer
Postat av: Olle

Too blocked, didn't see.

2011-12-30 @ 13:48:50
Postat av: Gustav

Sucka!!

2011-12-30 @ 14:51:08
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0