Flera bänkar i klacks-parken

Varför har dom en gigantisk tomatklyfta i nachotallriken på Joda?
Den är ju uppenbarligen helt överdimensionerad i jämförelse med resten av nachoingredienserna så varför har man inte hackat den som allt annat? Som jag ser det har man tre val som kund.
  1. Peta bort den helt överdimensionerade tomatklyftan, vilket bara lämpar sig för mesar som Emelie och Kristian..
  2. Äta den för sig med eller utan ett tacochips men det känns ju väldigt tråkigt..
  3. Hacka den själv..
Och tror dom seriöst att jag vill hacka min egen mat eller? Jag vill ju att den ska va klar o bara sleva in i munnen! Hade jag velat hacka min egen mat hade jag väl lika gärna kunnat åka till IKEA och köpt en "Gör-det-själv-nachotallrik" där man får slakta sin egen ko och odla sin egen majs och så vidare.. Så ta och skärp er nu på Joda och hacka den jävla tomaten åt mig!!
/Gustav "Lingonveckan" Hederfeld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0