SupaComputa!

Allt började med att jag inte kunde gå in på mappar med film i..
Sen så kunde jag inte använda mitt internet..
Efter det så kunde jag inte gå in på nånting i min dator..
Sen så bestämde min dator sig för att, Nej jag har inte levt i snart fyra år för att dö av några sketna allvarliga virus! Jag har klått Mikaelas skitdata med snart ett år eller nåt! Jag kan flyga! Jag är... BATComputa!
Sen så började man kunna gå in på mappar igen!
Snart kunde man av nån anledning använda internetet igen!
Helt plötsligt kunde man gå in på mappar med filmer igen!
Hela världen väntade spända på nästa helt omöjliga funktion..
Skulle datorskärmen helt plötsligt kunna fungera trots att den var knäckt?
Svar: JA!
_
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0