Smörja kråset tills kråset är smörjt..

Håller på o ser på Scotty Pilgrim vs The World, Sjukt mysko film men ändå ganska bra. Det jag vill få fram av detta inlägg är att jag har kommit på en ny sak som jag ska avsluta varje inlägg med, Jag kallar den för "Dagens alternativa Anton Mattsson stavning" Det jag vill få ut av de är att alla börjar stava Antons namn med olika stavningar, så om du fastnar för en stavning så kan du skriva de i en kommentar så paxas den stavningen till dig om du kommenterar först så att säga. Iallafall.. Till dagens alternativa Anton Mattsson stavning: Anton Maffson!

Kommentarer
Postat av: Anton M

jag gillar den inte. Däremot är Scott Pilgrim vs the World en av de bästa filmer jag har sett på sistone. Och med grymmast musik, kolla min spotify!

2011-04-01 @ 18:52:28
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Gustav

Ärligt talat så är den till för att du inte skall gilla den! Riktigt bra film ja..

2011-04-01 @ 19:16:50
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0