Plötsligt händer det... (2)

Det är en helt vanlig dag som idag (Det var idag). Jag håller på o gör sallad och skall gå bort till diskhon för att skölja en gurka. Då bestämmer sig min dator för att slänga in sin sladd under min fot o ta självmord. Självklart så faller jag för denna fint och datorn faller mot golvet medan jag skriker i slow-motion. Den smäller hårt mot trä golvet medan internetet ramlar ur och minneskortsmojänger åker ur. Jag tänker för mig själv "Nu när den ändå ligger där så kan jag ju ta ett kort o lägga ut på bloggen:
Vad händer? Skärmen håller, Spotify fortsätter o spela och det enda jag måste göra e o sätta i internet igen. Min dator är alltså så dålig att den inte ens kan lyckas o ta självmord eller så är den så bra att den överlever mitt brutala mordförsök, välj själva vad ni tycker..

Kommentarer
Postat av: 112

Men hur gick det för dej då?

2011-04-30 @ 14:35:58
Postat av: 112

Men hur gick det för dej då?

2011-04-30 @ 14:37:15
Postat av: Anton M

jag hatar din dator

2011-04-30 @ 15:36:07
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Gustav

112: Jag är i svår chock men jag klarar mig :)

Anton: De e för att de e de enda jag skriver om på min blogg :P

2011-04-30 @ 17:00:33
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0