Da Schampoo is poo with scham in..

Eftersom det här ytterst inne är en sportblogg så kommer jag självklart berätta för er hur Gotlands Division 4 slutar, orkar inte riktigt motivera varför men jag känner det på mig ytterst inne..
  1. Fårösunds GoIK

  2. Visby AIK
  3. FC Gute B
  4. IFK Visby
  5. FC Copa
  6. Eskelhems GoIF

  7. Hangvar SK

  8. Fardhem
Helt klart den slutgiltliga tabellen enligt mig. Om jag ändå ska slänga in några spikar så får ni dom här:

  • Fardhem åker ut ur 4:an, En tydlig trend att man måste åka ut året efter man vunnit plus att man plockat bort Garda vilket har lett till att lagnamnet blivit längre och tränaren kommer inte riktigt orka skrika hela lagnamnet, bli trött och sedan inte orka coacha vilket leder till att Fradhempojkarna kommer springa runt som sjuåringar och jaga bollen allihop..
  • Eskelhems GoIF kommer sexa, Inleder troligtvis helt okej och ligger trea i tabellen vid sommaruppehållet men efter att slagit FC Gute B i första matchen efter uppehållet så bestämmer tränaren sig för att ha lite kul på träningen så dom spelar fotbollsbowling, med spelarna som klot och käglor. Adde Kraft blir den förste att slänga sig i en glidtackling mot gruppen av spelarkäglor, visserligen slår han en strike men han bryter benen på Peter Öhman, Malcolm Persson och Jimmy Orleifsson. Eskelhem och Dalhem får dras med skadeproblem resten av säsongen och dalar i tabellen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0