Hur viktväktarna sprider sig i hemlighet..

Jag satt framför min dator en helt vanlig dag när det plötsligt knackade på dörren. Jag gick och öppnade och till min förvåning så stod där två män i svarta smokingar och solbrillor. Dom sa att dom kom från CIA och att dom hade ett hemligt uppdrag till mig. Det är så att CIA under en längre tid har undersökt en Al-Qaida undergrupp som kallar sig för Viktväktarna. Dom informerade mig lite mer och jag fick som expertutredare göra mina egna undersökningar och det dom sa visade dig vara helt sant. Det visade sig att gruppen viktväktarna på 1800-talet köpte upp alla pennfabriker i östeuropa och "viktväktarierade" pennorna. Enligt mina undersökningar kan en helt fungerande penna se ut såhär:
Medans alla pennor från som är viktväktarierade ser ut såhär:
Detta innebär att en sådan penna är ungefär 173 gram tyngre vilket innebär att om man i genomsnitt använder pennan i två timmar på en dag så använder man hela 378 kalorier mer än med den vanliga pennan. Om man då säger att alla jordens människor använder en penna med detta genomsnitt så innebär det att jorden alltså gör av med 2268´000´000´000 kalorier om dagen helt i onödan. Om man slår ut detta på en person så innebär det att han skulle gå ner 97 kg på en dag. Med enkel logik så kan man alltså säga att en människa dör varje dag för att alla jordens människor använder viktväktierade pennor. Frågan är bara vem är det som dör imorgon? Det kan vara någon i Kina, i USA, I Tunisien eller så kan det vara du! Detta är ett allvarligt problem och du kan vara med och bekämpa det. Om du inte vill riskera att dö imorgon på grund av detta så skicka en donation till CIA på konto nummer 823-642-167 clear nr. 5724-9. Notera donationen med "Till Gustavs Semester". Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0