Får väl skriva lite om resan då..

Får väl ta o skriva lite om resan så ni får en dålig sammanfattning Krillestyle med resans:
_
Maträtt:
Den självklara favoriten var ju självklart den Zanzibariska specialiteten Fis i smör:
Dock så var det jämt mellan den och Nungwis egna specialpizza, Zanzibar. Precis som en Hawaii fast med äkta zanzibarisk sand på:
_
Läskigaste:
Man gick på gatan och så kommer det en bil, man kollar in genom fönstret och får tanken "VAFAN! Bilen körs ju av sig själv!!" Sen kom man på att dom har ratten på fel sida.. Jag blev lika rädd varje gång. Så vinnaren är nog dom självkörande bilarna eller "Ghostship" som låg utanför Tembo Hotell hela veckan vi var där utan att man såg nån röra sig på båten:
_
Besvikelse: Vi satt på Mercury resturant och hade ätit man kände sig mätt och inte alls pinknödig. Då säger Inga-Lill typ "Toaletten här borta är ju bara så att man går in bakom ett skynke och kissar". Direkt så blev man ju otroligt kissnödig och var bara tvungen att gå och kissa bakom skynket. Går bort till toaletten, drar bort skynket för att gå in och märker att det ser ut såhär:
_
Galnaste: Helt klart Bono som nog glömde kvar en hel påse lösa skruvar på Zanzibar och fick helfnatt när vi kom till safarit:
_
Fjortisar:

Jag och olle får väl dela på den äran med ett litet övertag för Olle eftersom han är lite bättre än mig på fjortiposar.
_
Skäggigaste: Eftersom ingen av killarna hade med sig någon rakhyvel så var de självklart tävling om vem som fick längst skägg på två veckor. Vinnaren var såklart den manligaste i gruppen, Jag:
_
Djur: Det är nog inte många som fått sett en gravid cheetah skulle jag tro, om den nu inte bara var fet
_
Solare: Den solklara (haha sol) var ju jag som fick bondbränna efter de första dagarna och sedan brände sönder axlarna i poolen vilket resulterade i den legendariska vita randen som jag inte riktigt fick nån bra bild på:
_
Får väl duga sålänge, måste dra på bandyträning nu..

Har kommit på en ny nu:
Säkraste: Fotbollsmatch. Gotland - Zanzibar. Ställningen är 1-0, Zanzibar har tagit ut målvakten som dom aldrig haft. Gotland kontrar och jag tror att det var Adam från Zanzibar som spelade i Gotlandslaget som passar fram till Gustav Ibrahimoviz som kommer fri mot målet, perfekt upplagt. Gustav behöver bara lägga in bollen med sina fina pisstassar. Han kommer fram mot bollen tar fram foten, trampar på bollen, snubblar över bollen och åker själv in i målet medan bollen sakta rullar mot målet men stannar någon decimeter ifrån mållinjen.

Kommentarer
Postat av: Anton M

Bono är bäst

2010-03-17 @ 20:37:36
URL: http://antonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0