Mullig Meck bygger sängar

Eftersom nån okänd tungviktare (inte jag, troligtvis Emelie) satt sig i min säng så att en pinne knakat av så var de dags att fixa den efter en månad av ryggknäckning. Vissa kanske tror att de e lätt att byta en sån pinne, typ ta av några häftstift och skruva ur två skruvar sen klart, men icke. Var först tvungen att skruva loss kofångaren, sedan grafikkortet, drivaxeln, några kugghjul, Ta loss två fästen till stuprännan, slå en 10-siffrig kombination som jag hittade på google, synkronisera den med en satellit som kretsar över nordpolen, göra en hårddiskback-up så att inte jag var tvungen att programmera om madrassen, koppla om strömmen, koka te, rasta sängens hund och slutligen byta blöja på dens babyvagga. Efter hårt jobb i två minuter var jag iallafall klar, resultatet blev såhär fint:
För er som känner att ni skulle vilja dela säng med mig men inte får de för er läkare så säljer jag ut den trasiga sängpinnen för en röd kamel eller högstbjudande:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ny! :D

2010-02-11 @ 19:34:34
Postat av: Anonym

Som ny :D

2010-02-11 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0