Kannibalkocken....

Jag vet inte hur många som egentligen bryr sig om vegetarisk mat, tror inte ens mattanterna gör de. Jag menar Britt tappar en lins på golvet hon plockar upp den igen, ser på den och kommer fram till att den inte går att använda igen. Gunilla säger då "Äsch, lägg den bara där borta i grytan med de andra så har vi snart nog för att servera linssoppa på fredag." Hur gott kan de va egentligen? Nu har jag iallafall saken som ska rädda er ovegetarianer som ändå vill snylta på deras mat. Chokladlinser.
Jag menar, maten blir ju godare plus att när man börjar gråta så kommer det börja rinna ner choklad till munnen och då kommer man bli glad igen för att det smakar så gott. Sen är ju bara frågan om man kan se igenom dom, men jag har inte linser så de e inte mitt problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0