Grayt day!

Började klockan sju idag, hade typ ingen post att kamma upp så var klar snabbt, kom ut i tid och fick en prao med mig i bilen så körningen blev mycket roligare. Tog cirka fem timmar och kom tillbaka i god tid innan jag slutade. Efter jobbet åkte jag och såg på en lägenhet på Bergmansgatan. Var riktigt fin tyckte jag så jag sa att vi ville ha den men det skulle komma en till och se på den så jag skulle höra av mig senare. Ringde senare och fick veta att vi fick den :D Var tvungen att fira med att gå ut o springa lite så imorrn ska jag troligtvis cykla post med träningsvärk..
Eftersom Unn vill se bilder på lägenheten så har jag paintat upp en bild:
  1. En dubbelsäng med två nattduksbord, ett på vardera sida.
  2. En garderob full med glass
  3. En bäddsoffa gjord av rostfritt stål med ett litet bord framför.
  4. Ett litet bord med en tv på.
  5. Ett hörn med allt möjligt köksbajs, typ diskho o spis o så.
  6. Kylskåp och frys
  7. Köksbord med tre stolar
  8. Dusch
  9. Toalett
  10. Kommer inte ihåg vad de heter
  11. Nån trodde att den högra toaringshalvan var den vänstra och släppte lite på trycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0