Frukost på granen

Hade checkat in på hotell SannaTesso och glömde att ta med film från Shell att se mellan jobben så jag fick kolla vad dom hade att erbjuda. Detta var utbudet:
Med tanke på att jag set Harry Potter, Funny Games och Edward Scissorhands så återstod Fame, Mamma Mia och Vingar av Glas. Vilka toppenfilmer! Satte mina förhoppningar till Fame men den va hemskt dålig och hade väl egentligen inte ens nån klok handling.. Kan ju också tilläggas att de va extended dance edition så den var extra bra..
Idag fick jag iallafall med mig The Expandebles hem som var riktigt kass den med men va fan, Hhur ska man låta bli att se filmer med Dolph Lundgren? Han är ju så snygg...
_
Om du är ute och kör din tankbil i Lau och inte orkar ha ditt släp kvar på längre vart gör du av de då?
A. Ställer de på nån parkering eller nån gård
B. Rullar ner de i diket
C Ställer de mitt på vägen
_
_
Svar C är ju uppenbarligen rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0