Varsågod och ta en gratis fisksmörgås

Om jag ska blanda en milkshake så tar jag alla ingredicienser(?) i mixern och blandar ihop dom. Om jag ska blanda en fruktsallad så hackar jag alla frukter och blandar ihop dom i en skål. Men när Mix Megapol blandar dagens musik med det bästa från igår så spelar dom låtarna en och en. Det är ju ungefär som att säga "Kom nu Jörgen, nu ska vi äta fruktsallad, ät först den här bananen sen den här kiwin, äpplet och apelsinen" hur gott blir det liksom? Nej, ska dom blanda musiken så ska dom antingen sätta igång fem låtar samtidigt eller remixa alla låtar dom spelar, det är ju enkel logik...

I övrigt så skulle jag skriva Ica Maxi till någon och märkte att det blev Maxi när jag skrev Maxi istället för Nazi som det brukar bli. Fan va ledsen jag blir, måste köpa ny mobil nu eller börja kalla Maxi för Maxi...

Sen så bjuder jag också på dagens bild:
Som tur var så dammsög vi golvet innan höstlovet så de e inte så skitigt.. Och för er som tänker "äter du popcorn när du har godisförbud" så är de så att popcorn inte innehåller något socker så enligt min diabetesdefinition så klassas det inte som godis eftersom jag inte får ett blodsockervärde på 100 när jag äter de.. Problemet återstår dock med att jag måste skaffa en diggeridoo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0