Lite tankar runt mobilbilder...

Antivuxenpoäng?
Hur många kinderägg får man ha innan man får minusvuxenpoäng? Och varför fortsätter jag att köpa dem när jag ändå alltid blir besviken på leksakerna?

När man läser rubriken "Lev 12 år längre" då tänker ju dom flesta naturligtvis "O, då kan jag kanske bli 112 år så jag får gratis tårta på räddningstjänsten varje gång dom måste komma o plocka ner min katt ur träden som jag ska plantera senare i livet." Och visst de e ju de dom vill att man ska tro att de betyder men egentligen så är de så att dom opererar in en miniklack i benet på en så att man bli lite längre. Sen så slipas denna klack bort mot benbenet så att efter 12 år så är den helt borta. Då har man alltså fått levt lite längre i 12 år..

Dagens sista bild kommer från Ica Atterdags där chefen en dag sa till Lars-Gunnar (Läskansvarig) "Nej, nu får du ta o sälja slut på den här jävla passionsfruktsläsken" så han (Lars-Gunnar) Satte den bredvid dom fyra äckligaste läskarna som finns, Fanta Pineapple, Orangina, Grape Tonic och Grappo.
_
Må också sägas att den här bilden verkade mycket roligare i affären men sen funderade jag på att inte ta med den men så tänkte jag "Kom igen Gustav, dom läser din blogg hur höga förväntningar kan dom ha egentligen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0