Det ultimata testet (Friskis utan fettis)

Fjärde dagen på mitt godisförbud och jag fick jobba ett kvällspass på Shell, ett ställe fullt med smågodis som man bara vill äta. Och så går man fram till kassan och ser att det finns en ny Marabouchokladsmak som man måste smaka, men inte får. Klarade iallafall hela kvällen men nu till poängen:
Det kommer in tre tjejer på Shell och undrar om dom får låna toaletten sen går dom in där alla tre samtidigt. Hur fan lyckas dom kissa i kors alla tre? och jag vet att vi inte har någon dubbeltoalett på shell så dom kan inte sitta back-to-back heller. Så hur gör dom egentligen???
_
Jaja ska med båten sju imorrn för att åka till Stockholm så jag borde sova, men jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0