You know what really grinds my gears!

Har ni sett på en film, typ nån skräckfilm där dom är fast i ett hus i några dagar, och undrat: Blir dom aldrig bajdnödiga? Borde inte nån nånsin säga "Fan va jag måste skita" och försvinna ur filmen i några minuter. Om man nu måste försvinna ur filmen. Kameramannen kan följa med in på toaletten och filma eller om de e bås så kan han stå utanför medans karaktären lägger en stor kabel. Kanske han/hon till och med är lite lös i magen så man får höra massa obehagliga ljud. De kanske till och med är så att dom har en filmstudio med massa bås på rad så att alla kan gå samtidigt så kan dom ha en tävling om vem som låter mest och så leder den store muskulöse killen tar ledningen men sen i dom sista sekunderna så kommer den blonda, smala, idiotiska blondinen (som alltid dör sist för att hon är den enda anledningen till att man ser filmen) med en enorm megakabel som skvätter så att det kommer över båset och ner på killen bredvid och hon vinner storslaget.
Jag vet att det kanske inte är det man vill se om man ser en seriös film men jag hade nog fan sett igenom hela bajssekvensen ändå bara för att jag skulle bli så stolt över regissören för att han tog med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0