Update

Japp, nu har den äntligen kommit! Ni vet ju alla vad jag snackar om. Den nya Disneykanalen, Disney XD. Och jag vet inte hur många som ser på 6:an men det går reklam för den hela tiden och den går ungefär såhär:
Do you want me to yell it!
Disney XD!!
Do you want me to spell it!
Disney XD!!

O visst de e väl kul för barn o se på den reklamen men varje gång jag ser den så tänker jag ungefär:
Do you want me to yell it!
"Nej de vill jag inte"
Disney XD!!
"Va? jag sa ju att jag inte ville de, idiot"
Do you want me to spell it!
"Jovisst gör de väl"
Disney XD!
"Va? Du sa ju att du skulle stava de men allt du gjorde var o skrika de en gång till. Vet du inte skillnaden mellan o stava o skrika eller? Idiot!"
En annan lika kul grej (och då utgår jag från att ni inte tyckte att den första saken var rolig) var idag när jag följde med Anton till Öster för att han skulle klippa sig och sen så väntade jag på Johan för att vi skulle handla och då kom Anton tillbaka igen (efter typ 20 min) och sen kom Johan dit. Så han säger "Oj, du har klippt dig" pch sen inget till Anton så vi står där och småskrattar åt honom och drar dumma kommentarer om att de bara e fula o dumma personer som har klippt sig på sistone. De tar iallafall en kvart innan Johan förstår att Anton också klippt sig o de var efter att ha blivit grovnarrad efter kommentaren "Ska inte du också klippa dig snart Anton".
Som sagt inte så kul men desto roligare är att frisören fått fnatt och rakat av en fläck framme på Anton utan att Anton märkte de så han skulle gå tillbaka o klaga tror jag men asnice iallafall.
I övrigt så har det tydligen kommit en inte lika omtalad uppföljare på One night in Paris:
2 days in paris. Såg att dom hade den på Åhlens och att den hade fått kommentaren "Träffsäkert"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0