Titanic

Jag såg Titanic för ett tag sedan (typ 10 år sedan) och jag tror inte riktigt på att det hände. Om jag inte kommer ihåg fel så dör Leonardo DiCaprio i slutet men sedan så såg jag Catch me if you can och då var han där igen, även fast han dog! Är det inte ett klockrent argument? Kan de ha vart så att Leonardo lurade tjejen att han sjönk fast att han hade gömt en dykardräkt under vattnet för att sen simma in under isberget där han hade sitt hemliga högkvarter. Där spenderade han några år för att upfinna en tidsmaskin och lära sig förfalska checkar. När han blev klar (om han nu blivit klar, han kanske fortfarande sitter där och uppfinner den) så åkte han tillbaka i tiden och tjänade massa pengar på sina checkar. Men om han åkte tillbaka i tiden, varför stoppade han då inte jungfrufärden? Finns väl nån förklarinig med att det skulle skapas en tidsparallax eller så har det helt enkelt inte hänt.

Nej nu ska jag berätta vad som egentligen. Det var så att Leonardo åkte inte med Titanic egentligen utan han satt där med sina pengar som han tjänat på checkarna och så tänkte han "Jag ska nog börja göra flaskskepp" men sen när han skulle köpa virke så kom han på att "fan jag är ju stenrik så jag kan ju köpa asmycket virke" så han köpte virke till en hel båt som han började bygga. När han nästan var klar så märkte han att virket inte räckte. Precis då kom nån person förbi o sa "De ser ju ut som om den kört på ett isberg" Då kom han på att de skulle ju bli en asbra historia. Så han ställde in ett kassaskåp i båten och sen så tog han helikoptern han uppfunnit (eller om de var Leonardo Da Vinci jag e inte helt säker) lastade på båten och sen flög han ut till nåt isberg och släppte den där. Sen så hittade han på en historia eftersom han visste att ingen skulle kunna hitta vraket på nåt desennium eftersom han kom från framtiden (som han egentligen inte gjorde i den här teorin) sen så åkte han tillbaka lite ibland o släppte ner kroppar o sånt i vattnet så att de skulle verka verkligt när nån hittade det.
Sen e ju bara frågan hur han lyckades filma hela resan och så men de får nån annan komma på. Dessutom, tror jag inte att han betalade med pengar vunna på poker, nej han betalade med check vilket jag bara behöver hitta dom som fick den som sparade den eftersom den kanske skulle bli värdefull när Leonardo blev känd och sen ta checken ifrån dom. (Fast varför skulle han betala för att åka med sitt egna fartyg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0