Slimflips

Söndag blev en slappdag av vissa anledningar så de blev lite film. Inledde med Monty Python´s Life of Brian. Sjukt bra film. får väl fyra av fem Kabarregrisar.
Sen så såg jag lite på Doctor Who, en sjukt skön serie om en kille som åket runt i tiden och kämpar mot aliens. Flummig men rolig.
Och kvällens höjdpunkt var självklart biobesöket då vi såg Inglorious Basterds. Hade sett trailern så jag trodde att de skulle va en film där dom sprang runt och sköt på allt som rörde sig men istället så öppnade den med en halvtimme konversation mellan Judejägarn och en fransman. Sen så utvecklas filmen med lite blod innan den blir seriös igen. Den var definitivt inte som förväntat men den överraskade possitivt och jag tyckte att de var en klockren film med höjdpunkter som när Tre Amerikanare spelar Italienare. Filmen var grym och får självklart 5 av 5 otrimmade näsborrar:

Kommentarer
Postat av: I was!

Ditt jävla blogg och twitter arsle ge fan i att lägga upp din patetiska bloggg på första sidan ditt jävla as!

2009-09-08 @ 12:04:17
Postat av: here

hej. dålig blogg jag tyker mer om blondinbela och hon kisie du borde börja ta bilder på dig som dom gör så man kan tita lite på bilder också det är roligare at läsa blogar då. puzz

2009-09-08 @ 12:05:29
Postat av: Kristian

here>>>

Kanske för att du inte kan stava och troligtvis inte heller läsa? Man läser väl inte en blogg om man bara tittar på bilder?

2009-09-08 @ 13:21:31
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0