Rubrik

Har inget riktigt nödvändigt att skriva men jag tänkte skriva ändå. Var precis vid Salong Linn och klippte mig och när man är där så parkerar man cykeln precis vid dörrn typ för jag orkar inte cykla fem meter till bort till cykelstället. Iallafall så parkerar man precis utanför dom på lägenheten unders fönster. Jaja, när jag kommer ner igen från Salong Linn så sitter det två personer vid köksbordet (som är precis vid fönstret som är precis vid dörren där man ställer cykeln) och när jag ställer mig där för att låsa upp cykeln så ser jag hur den ena vänder sig om så att båda tittar på mig och sen så hör jag att den ena säger nånting och sen så börjar dom småskratta. Eftersom jag inte heller är diskret så bestämmer jag mig för att stirra tillbaka på dom och sen så drar jag ett fejkskratt och cyklar därifrån. Tyckte faktiskt bara att de var skönt att veta att de finns personer som är lika odiskreta som jag.
Såg på hockeyn idag också o Sverige blir bara sämre och sämre tycker jag. 8-3 mot Finland är så jävla kasst.
Ikväll blir de Ingloriois Bastards på bio. Linn sa att den va bra iallafall så jag hoppas på de.
Tänkte bjuda er på den här bilden också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0