Pimp my ride H

Vaknade sent idag när det knackade på dörren. Jag gick ner och öppnade och såg till min förvåning att där stod Erling Lindvall(?) i hip-hopparkläder och ett stort dollarteckenhalsband och sa att han skulle pimpa min ride. Självklart så fick jag ett psychoflipp och sprang runt i trädgården och skrek medans Erling drog några oerhört dåliga kommentarer framför kameran om mitt flipp. Sen så gick han ut till min bil och sa arr så kan den ju inte se ut. Så han hoppade in i bilen och kollade på min trasiga lampa och sen så plockade han fram en ny lampa och lampskärm (ur en annan bil på gården) och satte dit dom.
Före:
Efter:
Sen så tittade han på mina rutor och sa: "Ayoo Bro, så här kan de ju inte se ut" Så han drog upp sin stora magiska låda och drog upp två solskydd:
Sen så drog han hem igen efter att ha dratt min axel och gett miog nycklarna igen.
I övrigt på dagsschemat stod att rikta folkracebilen och att komma på varför bilen började lukta igår. Så först gick jag till folkracebilen och kollade hur den såg ut och kom fram till att den var tillräckligt fin för att jag inte skulle orka göra nånting. Sen så kollade jag på min vanliga bil ifall jag kunde se ifall jag kunde hitta nåt fel på motorn och såg att gasvajerslangen och luftfilterslangen hade skrapat mot huven. så jag kollade på alla andra 900:or som står hemma på gården och de såg likadant ut på allihop (utom en som saknade luftfilterslang och en som saknaade motor) så jag bestämde mig för att bunta fast gasvajerslangen och skita i de. Fantastisk vad mycket jag fått gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0