Kul kille

Anton och jag ligger just nu i bloggkrig och visst de går ganska bra för mig men nu har en kille/tjej som jag valt att "FN" ingripit. Kunde läsa detta meddelande på en dator i skolan idag:
Har också fått två kommentarer: "Ditt jävla blogg och twitter arsle ge fan i att lägga upp din patetiska bloggg på första sidan ditt jävla as!" av avsändaren "I was" sen så en minut senare så kommenterade "here" - "hej. dålig blogg jag tyker mer om blondinbela och hon kisie du borde börja ta bilder på dig som dom gör så man kan tita lite på bilder också det är roligare at läsa blogar då. puzz" Förstår inte riktigt om dom hänger ihop för den första verkar en aning mer förbannad. Iallafall så blir Anton förbannad på honom medans jag tycker han e asskön. Jag ser bara fram emot att lägga in Antons blogg som startsida så att han får massa arga kommentarer av honom.

Kommentarer
Postat av: here

hej igen nu tyker jag du börjar bli lite bätre fast för du har en bild nu jo men det behövs lite flera bilder tror jag om du vill bli känd men jag vill att du inte skriver minna komentarer i din blogg så folk kan se dom då det vil vi ju inte pussss

2009-09-10 @ 13:09:58
Postat av: Tobias Lindström

Är "here" seriös?...

2009-09-10 @ 17:39:10
URL: http://kikfotboll.blogg.se/
Postat av: Julia

helt otroligt att here lyckas stava så jäkla mkt fel på även de allra enklaste ord. Märks att datasalen ligger i IV-korridoren :P

2009-09-11 @ 11:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0