Krigets biverkningar

Som vissa av er kanske har märkt så har Anton och jag haft bloggkrig i skolan men nu är det slut. Freden slöts i torsdag och nu börjar krigets biverkningar synas. Som ni kanske förstår så får man ganska många läsare/besökare som inte läser när man är i krig med Anton och detta har lett till att min statistik ser ut såhär idag:
Och ni som ser samma sak som jag ser jui att det är en blåval som gömmer sig i min statistik:
Och nu har tydligen greenpeace fått syn på min statistikval och vill rädda den och att jag ska dra ut den ur min data för att han inte får nåt minne och de kan va en risk för alla som surfar där o.s.v. Idioterna har nu börjat kedja fast sig i min dator och kräver att jag loggar in på en annan dator så han får mer minne och där ingen surfar.
Var det värt det Anton? Sitter du där hemma och njuter? Tror du att det är kul för mig när greenpeace kedjar fast sig i min dator så att den börjar hänga sig? Jag var tvungen att göra Ctrl+Alt+Del-Metoden i en halvtimme igår innan den började fungera igen och jag börjar förlora hoppet. Nu vet ni alla vem som är den riktiga förloraren i det här kriget, Min dator. Och jag lovar er alla att vi kommer aldrig att släppa ut valen. MOHAHAHA!!!! Dessutom har han fått ett nytt namn: Mini-me


WE´ll be back Anton Powers!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag är ganska stolt med tanke på att du vann nästan alla blogg-slagen

2009-09-28 @ 21:33:10
URL: http://antonm.blogg.se/
Postat av: Jag

Varför skulle du va stolt över att du är sämst???

2009-09-29 @ 08:58:43
URL: http://duärjuredaninnepåminblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0