Jag ber om ursäkt

Jag vet att jag skämt bort er trogna gustavhederfeld.blogg.se-läsare med mina högklassiga blogginlägg men det senaste höll inte alls den vanliga standarden. Jag orkade inte göra nån klok resume, jag paintade ingen bild och jag hittade inte på nån påhittad dag. Och även om jag lyckades länka till min egen blogg (vilket jag vet att alla älskade) så är sanningen att jag visste att jag inte kunde konkurrera mot Anton som la upp sin potatis-och-fiskpinnar-bild för tredje gången och jag blev dagens citatare. Hur kan nån slå ett sånt inlägg? Jag inser att Anton slog mig igår men jag ska ge igen. Om ni vill se Anton fiskpanettsbild så finns den här, här och här i dom tre olika inläggen.
PS. Musse Pigg som kommenterade mitt förra inlägg e asskön och här kommer den bästa reklamen på länge:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0