TRÖÖÖÖÖÖÖTTTT!!!!

Sävefest igår så efter en misslyckad dygning med Anton så somnade jag vid tre. Överdrivet pigg gick jag upp vid halv åtta och sen så gick jag i skolan innan jag åkte till stan med Emmie och köpte vinterjacka. Då ringde chefen och undrade om jag kunde jobba vid 13 (klockan var då typ 12:15) Fick åka hem igen och sen dra till Shell o stå där i sex och en halv timme. Så nu är jag skittrött men disken är odiskad, rummet är ostädat och jag funderar på o laga en matlåda till imorrn. Nån som har lust o komma hit o göra det åt mig?
Dagens Citat: "Jag skulle helst vilja åka hem. Ta en dusch o bums i säng" - Vem kan säga det bättre än smaklösa?

Kommentarer
Postat av: Tomten

Haha.. smaklösa-citat? Undrar vem som lockade fram dem med sin ljuva stämma? ;)

2009-10-03 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0