Tänker du samma som jag B1? Jag tror de B2.

BILDINLÄGG!!!! Så hade de nog låtit om de hade varit bananer i pyjamas blogg så varför inte låta det låta så här med. Här får ni iallafall lite random bilder:
_
Ni vet det här gamla klassiska skämtet: Vet du hur man ser att en bil är från Japan? Det är en rishög! Hahahaha. Nu har iallafall mina hyresvärdar skaffat den tyska motsvarigheten. En jordhög! Hahahahaha (Märk att de är ett mer ha på mitt skämt för de e roligare)
Vet inte om ni tänkt på att när man kommer in på Hedbergs så har dom stängt. Ett smart tips om man vill att alla turister ska sätta sig nån annan stans och käka. vanlig konversation mellan sthlmare brukar va: "Oj, kolla på dörren, de e visst stängt här. Bäst vi går nån annanstans och sätter oss." Sen blir de bara gotlänningarna kvar på cafeét.
Bilden är tagen ovanför Kränku där Filip och Fredrik håller på o filmar. Tydligen i sammarbete med gotlands kommun... Har hört att denna säsong inte är lika bra som den första dock.
_
Nu till den nya heta trenden: Vertikala studsmattor:
Har hört att det gick jättebra för tillverkaren tills han en dag missade mattan och gick in i väggen...
_
Och sist men inte minst, det bästa av allt. Har hört att dessa kommer bli mer populära än att ha gummiband över hela benen. Jag pratar naturligtvis om Folkracefjortisbilderna!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin!

Sexxxxxxigt Gustav!! Haha:P

2009-10-14 @ 16:21:18
Postat av: Anonym

gillar studsmatteskämtet skarpt

2009-10-14 @ 20:15:38
Postat av: Gustav

Micko: Tackar tackar, de e svårt att va osexig på folkracefjortisbilder ;)



Ann Onym: Jag jobbade i några timmar på de. Tänkte anmäla mig till talang 2010 och bara dra det skämtet, tror jag vinner faktiskt :)

2009-10-19 @ 14:14:15
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0