Märta pärta

Efter att ha varit fyllechaffis åt mor "storsuparn" igårkväll, och kommit hem vid typ halv fyra så var man lagom entusiastisk åt att gå upp vid kvart i sju för att åka in till stan och städa. Krävdes en kvarts snoozning innan man väl kom upp för att käka frulle. Kom iväg till Märtas iallafall så här får ni lite bilder och citat från dagen.
"Oj, kolla här" sa Clara och pillade fram denna ur sin navel. Borde kanske fundera på o tvätta den lite oftare ;)
_
Dagens trevligaste dammningsföremål:
Eluttaget! När man skulle ta inne i de små svarta hålen fick man sig en liten trevlig chock. Har dock fått en rak affrofrilla och lite ojämn hjärtrytm men de får man dock ta.
_
Dagens idioti:
Nån smartboll kom på, "Oj, skiten jag har i ögat smakar ju faktiskt ganska bra om man blandar de med mjölk" så han la i lite brunt färgmedel och sålde de som oboy. O så käper folk de :S
_
Dagens Lapp:
Satt på personaltoan. Märk här att dom skrivit till Kådis efteråt vilket förmodligen betyder att någon förmodligen har slängt en sådan där i. Detta betyder antingen att de anställda på Märtas har sex någonstans i lokalen eller att någon inte riktigt visste vart han/hon skulle göra av den så den tog med den till jobbet och slängde den i personaltoan. Båda alternativen låter ganska skojiga tycker jag.
_
Dagens Citat: "-Jag har tappat bort numret till min fru." "-Jag ser de" - Ur en 118800(?) reklam. Hur fan kan man se att någon tappat bort ett telefonnummer?
_
Dagens idiot: Jimmy som gick på klassikern där man smsar "Kan du ringa mig, jag har tappat bort min mobil". Första gången någon ringt mig när jag skickat de. Han hävdar ju såklart att han inte alls gick på den men lyssna inte på honom. Han gick på den!

Kommentarer
Postat av: Clara

Nästa gång vi ska städa får vi väl storstäda min navel då?

2009-10-27 @ 15:48:23
Postat av: Gustav

Om vi får tillräckligt betalt så. under 10000 så är de inte värt de :P

2009-10-27 @ 22:38:43
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhahah, vilken looser som gick på den...

2009-11-01 @ 08:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0