Lovlag

Japp, ni läste rätt. Tror jag drabbats av den obotliga sjukdomen Lovlag vilket innebär att man inte kan ställa in sig efter tiderna man går i skolan. Är skittrött varje dag och sen när jag kommer hem så sömnar jag så att sen när det blir sent så är jag pigg för att jag sovit. Gick till doktorn idag och han sa att jag kanske måste avlivas om de fortsätter som de gör, så att jag inte smittar andra. Tråkigt men så är livet.
_
Tänkte ge er ett citat som jag skulle lägga upp för några veckor sen när jag tänkte börja med Dagens Olle. Glömde dock de så ni får det nu. Dagens Olle: "Iochmed att jag växt upp i henne" Tror de va om Clara och jag minns inte i vilket sammanhang eller varför de va kul men de va de så de e bäst för dig att du skrattade när du läste de.

Kommentarer
Postat av: Olle

Den gamla klassikern ja...

2009-10-29 @ 12:25:15
URL: http://ehholle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0