Jadå Gunvor, du har fortfarande två öron

Satt o såg en av dom där engelska Wallanderfilmerna med min lillasyster igår, Wallander - Firewall var de. Efter att ha sett två timmar av den ganska dåliga filmen så måste jag ju förutsäga filmen lite så jag drar en gissning på att en tjej tillhör dom onda för de köndes som om hon gjorde de. Ett litet tag efter det så visar de sig att de va så och plötsligt så börjar jag känna igen massa saker i filmen. Då visar de ju sig att de e typ samma film som Wallander - Brandvägg fast på engelska och den filmen har jag ju redan sett. Så jag spenderade två-tre timmar igår på o se en ganska dålig film som jag redan sett en gång. Askalas! Tänkte bara att ni skulle få veta denna väldigt intressanta fakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0