Den underbara känslan...

Ni vet ju alla vilken känsla jag menar. Man tänker att det aldrig ska hända en men så är man plötsligt med i en trissreklam. Man står på Shell och ska jobba fram till 24 vilket innebär att man jobbar ensam från 18 och så känner man vid 19 att man börjar bli bajsnödig. Yes!!! o man kan inte gå på toa på fem timmar så de e bara o hålla igen. Visst dom första timmarna går de ganska bra men den sista timmen är olidlig, de e skitsvårt o jobba. Dom sista 10 minuterna är olidliga och man kan nästan inte stå upp men sen kan man äntligen låsa dörren och springa in på personalrummet. Underbart!!
I Övrigt ska ni få lite övriga händelser tankar och skit som hänt/tänkts under helgen:
Självklart så har jag fortsatt på Gustionella Köttbullshelgen. Blev dock en hamburgare på Max vid högskoleprovet och en Kebabrulle i söndags då jag inte kunde göra nån matlåda för att jag sov över hos Jimmy efter min underbara jobbupplevelse som jag skrev om i början. Ni ska ändå få två Kötbullsätarbilder:
Glömde o ta en igår tyvärr så de blir bara dessa :(
_
Annars har de varit en tuff helg, jobbade 15-24 både fredag och lördag och gjorde högskoleprovet på lördag, Var skittrött så de blev ett ganska dåligt resultat, kunde nog lika gärna ha skitit i de. Åkte hem till Jimmy efter lördagspasset och såg på Pearl Harbor och Extreme movie. Sov över där, fick väl lite sömn då också innan jag åkte till jobbet igen. Fick inte mycket sömn i natt heller så var riktigt trött i skolan idag, var nära att sömna både på psykologin och på filmkunskapen. För att ni ska få en uppfattning om hur trött jag var så kan jag berätta att jag och Olle (som också var väldigt trött tror jag) satt och asgarvade i matsalen åt att jag sa att korv stroganoffen var gjord av en Bajskorv. Enormt moget. Ska försöka sova lite mer ikväll.
_
Här får ni också världens förmodligen bästa band nånsin. Finns inget bättre än att vara jättetrött och spela dom här låtarna på jobbet:
_
Har ni nånsin funderat på varför samma chips har samma färg även fast dom är från olika märken:
Är de så att det nån gång förekommit ett stort chipsmöte där representanter från Olw och Estrella satt och pratade typ såhär:
Olw: "Jag tycker att Sourcream and Onion chipsen ska va rosa, de e en sån fin färg"
Est: " Nej, jag är allergisk mot rosa, kan vi inte ta grön istället?"
O: "Nej jag tycker att Dillchipsen ska va gröna, de passar bättre"
E "Okej, då har vi alltså kommit fram till att dom lättsaltade chipsen ska va gula"
och så vidare...
_
Isåfall undrar jag, Varför skulle representanterna från Olw och Estrella prata svenska? Känns väldigt ologiskt.
_
Måste dra till bandyträningen nu så som dom säger på Tacobell:
_
Tac(k)o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0