Bävrarna kastar hundar på hästen

Vet inte om ni nån gång sett er runt i kaffis men om ni har det så har ni kanske märkt den här saken:
En mystisk strömkabel som går upp i taket vid hissen och som inte är inkopplad. Vad är då denna till för? Är det nån som sett rummet som ligger bredvid hissen på övervåningen? Nej, just de. Och vet ni varför? För att det är där som lärarna har en hemlig strippklubb som dom går till på kvällarna efter 22 när skolan stänger. Om man testar att sätta in denna kontakt i uttaget så kommer det att börja lysa massa neonlampor upp i det rummet jag lovar. Tänkte bara att ni skulle veta det.
_
I övrigt så hyrde jag hem Johan Falk - Gruppen för speciella insatser nyss och den sög! Den sämsta film jag sett på länge faktiskt. Hemskt!
_
Plus att jag dagen till ära har en bild på Antons Stig-Helmer:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0