Zwaffadaff (med z i början)

Kom på igårkväll vid 23:30 att jag skulle ha körlektion klockan 8 idag vilket kändes som lite i sista sekunden, annars hade jag nog sovit istället. Körde iallafall ett pass imorse innan jag drog till skolan och det gick bra tyckte jag, bara en 32 dagar kvar tills jag blir 18 nu och jag längtar till körkortet. Ska få övningsköra skönheten för första gången i helgen hoppas jag. 
Jaja, sen så hade jag lite tråklektioner i skolan. Vill bara att den ska vara över så att man får sommarlov. Men än så är de lite skitlektioner kvar, jag och Olle bestämde idag att vi skulle ha en historiaredovisning ändå eftersom han typ låg på VG+++ och typ får MVG om vi håller de så jag får väl vara lite seriös för hans skull. Efter skolan idag så har jag typ skrivit klart min Matte D fördjupningsuppgiftsrapport så nu ska jag bara kolla lite med lärarn imorrn om den är okej. Känns skönt att beta av lite saker ändå så att man kommer närmare sommarlovet.

Nu ska jag laga sen-sen-lunch så ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0