Vem vann egentligen Hockey-VM?

Finalen slutade nyss och Ryssland vann den med 2-1 över Kanada. Och vad Säger det här mig? Jo, Kanda är sämst helt enkelt! tror att det till och med att det är nån av spelarna i Kanada som inte ens kan åka skridskor, så dåliga är dom. Och vad grundar jag det här på? Jo, Jag jämför mig själv med kanada. Har jag nånsin förlorat en VM-final mot ryssland? Nej det har jag inte! därför är jag bättre än dom, och jag kan inte åka skridskor. Det här betyder att dom flesta Kanadensare egentligen inte ens äger ett par skridskor (vilket jag inte tror att jag gör). Vart har då kanadensarna fått sina skridskor ifrån? Köpt dom på Blocket? Hyrt dom? Vem vet? en sak är iallafall säker! Kanadensarna har aldrig använt skridskorna förut. Och vad får man av nya skridskor? Jo, Skavsår.

Med denna motivering återstår då bara frågan: Vem vann egentligen Hockey-VM? Var det Ryssland? Var det Jag? Nej det var självklart Skavsårsplåsterföretagen!! Tänk vad mycket pengar dom tjänar på alla Kandensarnas skavsår. Förmodligen mer än vad dom där guldmedaljerna är värda (Har hört att det egentligen är förstorade chokladpengar. Ja, Då återstår bara att säga: Grattis Skavsårsplåsterföretagen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0