Tre saxar i en skokartong

Hade bara en lektion idag. Låter ju skoj om det inte var för att lektionen var ett 4 timmars nationellt prov i matte D, Jätteskojigt!! Satt typ i nästan fyra timmar innan jag var klar. Sen så gick jag och käkade och som vanligt så pratades det bara om provet som varit. Efter lunch så satt vi och och spelade kort medans vi väntde på 14 bussen till Jimmy. Tillslut så gick vi iallafall ner till busstationen och åkte hem till Jimmy där Jag, Jimmy, Unn och Olle bakade muffins som vi sen käkade vi typ upp hälften av dom. Sen så såg vi nån Amerikansk Footballfilm som typ hette nånting förmodligen. spolade igen typ halva för att vi inte hade tid. När vi sett klart filmen åkte vi in till Max och käkade innan vi gick ner till bion och såg Wolverine. En halvbra film men ändå värd att se.

/Gustav

Kommentarer
Postat av: Unnan

Jag har också skrivit ett inlägg om vår underbara dag tillsammans, men jag har bilder också :D Spana in vet ja^^

2009-05-14 @ 23:34:43
URL: http://unnion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0