Problem?


Den här bilden illusterar mitt problem. Mitt dasspapper drar sig åt vänster!!

Varför gör det det? Är det för att det bor en galen noshörning på min toalett som drar pappret åt höger (och ja det blir trångt i duschen med en noshörning bredvid sig)? Är det för att alla dasspappren dras mot Rom? Är det för att min hyresvärd har stängt in sin son "Rutger" i vår garderob som hon födde i Tjenobyl(?) och som nu är självlysande och drar till sig allt dasspappret? Eller är det bara Gud som jävlas med mig?

Iallafall så har jag nu räknat ut att toapappret då måste torka mer på min högra skinka vilket kommer leda till den så kallade "sandpappereffekten" vilket betyder att jag sakta kommer att slipa bort min högra skinka. Och jag har räknat ut att om cirka 10-12 år så kommer jag sitta snett i ungefär 45 graders lutning, ungefär såhär:

Det här betyder ju da att alla mina hjärnceller ramla över till höger och desamma med min vänstra lunga, typ njurarna, tarmpaketet och min vänstra pungkula. Det här innebär att när jag om 20-25 år blir klyvd mitt itu av en konseröppnare så kommer jag att överleva. Och allt detta för att mitt dasspapper dras åt vänster. Så TACK Gud, Noshörningen, "Rutger" eller Rom för att ni finns(de av dom som finns(d.v.s. Rom))

Ville bara inte att ni som läst detta inlägg och möter mig om 10-12 år inte skall bli överraskade när ni ser mig sitta i 45 grader eller att ni som möter mig om 20-25 år inte skall bli överraskade när jag är en halv person som ännu lever.

Kommentarer
Postat av: kerille

Jag skulle vilja påpeka ett par icke hållbara teser i ditt påstående, t.ex. att du tänker bo i er lilla håla i ca "10-12 år", vilket jag ser som högst osannolikt med tanke på att du redan till hösten har ett nytt boende hemma hos björkqvists där jag personligen har varit och vet att pappret drar åt höger.



Min slutliga slutsats är alltså att du kommer slita jämt och tids nog kommer att hyvla bort hela arslet...

2009-05-11 @ 13:30:30
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: The idiot är en idiot?

Dessutom behöver du inte vara orolig för hjärncellerna, två är redan döda och den tredje är bara turist...

2009-05-11 @ 13:32:11
Postat av: theidiot

!?

2009-05-12 @ 18:04:43
URL: http://theidiot.blogg.!?!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0