oNSDAG !# APRIL

Inledde dagen med matte, lite repetition inför nationella proven imorrnbitti. Sen så hade vi engelska där vi gjorde ett läsförståelseprov från TOEFL? eller nåt sånt. På lunchen gick jag, Olle, Jimmy, Emmie och Clara och käkade på Sunes, lite sådär nyttiga på en onsdag. men gott var de. Efter lunchen så gick vi tillbaka till skolan och hade ett litet extrapass matte. Drog tidigare för att köra på körskolan. Mötte Martin och vi kom fram till att vi skulle köra Chicken race på raksträckan utanför Öster där. Dock så mesade han ur och jag vann, tror jag. Körningen gick iallafall bra och nu har jag bokat in fyra lektioner till fram till då jag planerat att ta körkortet. Känns som om det borde va ganska lugnt. Jag menar har man en Saab 900 med taklucka så borde man ju nästan inte behöva köra upp, men det är mest en rutinsak. Jag vet faktiskt ingen som har en sån bil som inte fått sitt körkort direkt så statistiken är ju med mig :P

Snart kommer pappa och hämtar mig och så ska vi upp på äventyr på norra gotland och hämta en bil som tydligen har blivit besatt av onda andar plus att vampyrer har börjat lagt ägg(?) i den så han/hon kunde inte köra med den längre. Laddar upp med vitlök och silverkulor nu men det är osäkert om alltid osäkert om man överlever en sån resa. Jaja nu ska jag nog plugga lite matte eller historia tills pappa kommer.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0