Nåt roligt

Just nu ligger Jimmy och Julia under täcket bedvid mig (fast jag är inte under täcket), dom tycker att jag skall skriva massa detaljer som kan uppfattas som snuskiga men jag pallar inte. Har iallafall varit nere och grillat vid Norderstrand med Jimmy, Julia, Clara, Unn, My och Lisa. Skulle åka o köpa nåt o grilla vid typ kvart över sju eller nåt sånt men självklart så stängde coop klockan 19 av nån idiotisk anledning. Fick iallafall åka ner till torgkassen där man hört att folk mördat varann och käkat upp varann, gick in med en liten förskräckelse men jag hittade iallafall de jag ville ha. Dagens rätt blev Chorizo med potatissallad, riktigt gott. Tog också dagens första dopp idag tillsammans med jimmy. Var ganska kallt men ändå helt dugligt. Sen när vi grillat klart och suttit nere vid vår lägereld som stadsborna fått upp så gick vi hem till mig där vi suttit fram tills nu.

Nu är Jimmy och Julia klara under täcket så dom ska åka hem o jag ska sova. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0