Morotssås

Nån idiot i skolan har bestämt att alla Nv-2or skall ut på vandring i slutet på terminen och idag så var det vår tur. Åkte buss från skolan klockan 8 typ och var framme vid Ar klockan 9. Därifrån så fick vi gå hela vägen till Bläse på några timmar längs stenkusten. Motvind hela vägen och alla stenar gjorde så man fick ont i foten. Jag och Jimmy gick tillsammans rakt igenom skog och enar och skit och lämnade resten av vår grupp (Olle, Julia o Catrin) bakom oss. När vi kom fram till stället Ankan bestämt att vi skulle käka på och inväntat resten av gruppen så var de dags att laga mat med stormkök. Liksom typ alla andra grupper så hade vi bestämt oss för att laga makaroner och köttbullar.


Efter käket så fortsatte vi vidare till Bläse där bussen plockade upp oss och körde oss hem. På en kulhetsskala så får dagen en 2:a eftersom den sög o de var helt värdelöst att gå där.

Nu sitter jag och spelar över folkracefilm till dvd och slappar och ikväll så blir de korpmatch.

Kommentarer
Postat av: ehholle

Du får vara lite mer positiv till saker och ting!

Bara det faktum att du fick hänga med mig hela dan borde höjt din kulhetsskala till minst en 4:a i alla fall!

Btw kunde du inte hittat en lite fulare bild på mig eller?

2009-05-27 @ 17:46:32
URL: http://ehholle.blogg.se/
Postat av: gustav

fast jag hängde ju inte med dig hela dan, jag gick ju med jimmy. Nej jag kunde inte hitta nån fulare bild på dig.

2009-05-27 @ 17:56:09
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0