Lugnet efter folkracen

Två dagar av folkrace och meckande har blivit averkade och det gick inte så jättebra. Inledde med att få svartflagg sen 4:a och avslutade första dagen med en vinst. Dugligt resultat enligt mig. Fick dörren inkörd i första heatet men annars så var det ganska lugnt med meckandet också. Idag blev det dock lite värre kom typ 4:a, 4:a 5:a i mina heat efter att ha fått punktering i sista heatet och tappat från andra plats, hade jag hållt andra platsen hade jag kommit till c-final men så vlev de inte o de kanske var lika bra det för Sanna körde på nån så att ettans växel inte gick att få i så jag hade nog inte kunnat köra ändå. Får vinna nästa gång istället.

Glömde min mobil i Krilles bil när han skjutsade mig till stan så om nån vill få tag i mig så får ni använda röksignaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0