Lite schoooool update

Asstronomi: Hade astronomiprov igår, de gick väl åt helvete (VG förmodligen) men jag pallar inte med mer av skiten. måndag känns så värdelösa nu för tiden.

Fysik: Idag hade jag Fysik prov. De gick väl ganska bra hoppas att jag nå¨r upp till ett MVG och att jag slipper göra slutprovet sen, hade vart nice

Historyyyyyy: Håller på o läser min bok Pissväg till Kosovo. Det står typ samma sak hela tiden "USA startade kriget för att dom ville ha mer makt i Europa och känner sig hotade av EU, Fast dom startar kriget med NATO så att dom inte får skulden" Så nu behöver ni inte läsa den boken. Nu har ni (som tänkte läsa den boken innan jag skrev det här) sparat minst 6 timmar av ert liv som ni istället kan spendera till att gräva ett potatisland. För er som bor i stan kanske det tar mer en 6 timmar att komma igenom asfalten ner till jorden men ni kan bara säga till så förkortar jag några fler böcker så ni sparar mer tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0