Jobbe

Eftersom min idé med Mr Hederfeld.se inte gick så bra, fick inte ens en skinkmacka:( plus att Julia inte verkade så glad över att jag aktionerade ut hennes saker, Så fick jag iallafall släpa mig tillbaka till Shell och jobba två dagar i rad. I fredags jobbade jag 13-20 vilket innebar att jag fick jobba två timmar helt ensam!! När mange drog så kom Jack-ass-gänget in och körde paintball i affären sen så tänkte jag göra Shell lite miljövänligare så jag tog dit ett företag som borrade efter bergvärme. när dom grävt upp lite gamla piratskatter, en massgrav, ett dinosaurieskelett, ett par landminor och till slut fått fram bergvärme så drog dom och så kom Martin Timell och lite fler TV4a-nördar och sa att dom ville spela in en välgörenhetsgala för isbjörnar i Sahara. Så dom höll den där med lite dansöser o så och några barn som sjöng i en kör och såklart så åkte Mikael persbrant ner till Afrika som dom satte upp ute i tvätthallen. När TV4 gått därifrån kom Hasse Aro och spelade in lite efterlyst till ett mord som dom hittade på inne i Shellaffären. Tydligen så hade nån tatt en hyrfilm och snittat upp en annan kille, sen så hällde han spolarvätska i hans tårkanaler så att hans klart och tydligt kunde se när han fyllde hans hjärta med  miljövänlig 4-taktsgräsklipparbensin, Gräsligt hehe:P. Precis när Hasse svängde runt hörnet kom Maja inkörandes i hennes nya monster truck.

Idag så jobbade jag 14-18 med Krille o Mange. Då tänker ni säkert att det var samma mange som drog dagen innan men nej, det var Mange Schmidt som kom in o sa " Yo wzup mannen, Jag ska skriva en rap om att jobba på bensinmack så jag tänkte jobba här en dag" Så då fick han jobba med mig. Sen så skrev han sin rap o så kom dom in och spelade in en musikvideo där jag fick vara med :) så nu får jag typ en miljon kronor varje gång den visas på MTV. 

Tog bussen hem till Väte efter jobbet där jag fick veta att pappa fått igång "Skönheten" fast att när man varvar upp den så blir avgaserna vita. Jaja de fixar sig nog. Annars så går den som min klocka, Tre minuter efter, hehe (dålig humor 2.0). 

Nu ser jag en film som heter "Because I said so" handlar typ om en mamma som vill fixa ihop sin dotter med en kille för att hon är så olycklig och sen så hittar dottern en annan som hon dejtar samtidigt. Sen så är dom sjuka i huvet allihop (hon, hennes mamma och hennes två systrar) och typ snackar om allt och håller på. Den e ganska bra men tydligen inte jättebra eftersom jag skriver det här inlägget samtidigt.

Jaja, Ha en glad choklad (de e kul för de rimmar hihi:P( dålig humor 3.0))

Kommentarer
Postat av: Kerille

Är du ännu full sen sävefesten eller?

2009-05-24 @ 21:39:53
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: gustav

Nja, Jack-assgänget utmana mig på shottävling :P

2009-05-24 @ 22:49:05
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Julia

skulle inte förvåna mig,du är ju ett sånt jävla fyllo :P

2009-05-25 @ 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0