idag

Hade matteprov imorse, kändes inte så jättebra men jag hoppas på ett bra resultat ändå annars får jag väl plugga till nationella vilket känns jobbigt. Efter provet så läste jag vidare på min bok som jag ska ha bokprat om imorrn. Fattar typ ingenting av frågorna så jag funderar på att droga ner Inga-Lill imorrn och säga att hon gav mig ett MVG när hon inte kommer ihåg nånting, känns lättare än att jobba plus att det är lite roligare. Jaja, efter skolan så åkte iallafall jag, pappa, krille och Rolle ut till Väskinde för att skrota nån saab 900 som stod där, tog väl tre timmar typ men det känns iallafall som om jag gjort nåt klokt idag. Sen dess har jag typ pluggat på boksaken men inte blitt mycket klokare. och så har jag sett på hockey-vm och simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0