Extreme Shoemakeunder

Tänkte att jag kanske skulle skriva ett tredje inlägg idag bara för o se om Göran Persson kommer att komentera de.

Iallafall så var jag som berättat nån gång tidigare, ute och meckade i väskinde nån gång. Då var min smarte far smidig nog att på nåt sätt spruta ner massa färg på golvet och även på mina skor som sedans dess har varit prickiga. Tänkte iallafall idag att jag skulle försöka göra nåt åt det. Tänkte först lägga upp en före-bild och en referensgrupp (högerskon)
Referensgrupp:


Före-Bild:


Till min hjälp för att få bort prickarna så hade jag en disktrasa, varmvatten och några majsburkslock (och jo jag är seriös)
Jag inledde först med att börja försöka få bort fläckarna medans Karin syr en nya skosula och bosse odlar nya skosnören (Ni vet dom där andra personerna i Äntligen Hemma som ingen bryr sig om) Jag skrapade bort den värsta färgen med majslocken och sen så skrubbade jag av så mycket jag kunde med disktrasan. och VOILA!!!

Som nya fast använd! (märk väl det fina majsburkslocket nere till höger) Och allt det här tog max fem minuter att läsa om på min blogg medans det hade tagit en timme att se på TV och ni hade fått sett massa jobbiga reklampauser!
Skon finns nu till salu på blocket för 12 miljoner om ni vill köpa den. Bl.a. har Martin Timell sagt att det är hans drömsko (för er som inte förstår varför jag skriver om blocket så kan ni läsa här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0