Deja Vu

Alternativen var att plugga eller att se en film. Vad gör man?  Självklart så ser man en film. Idag fick det bli Deju Vu. En film om ett bombattentat mot en färja som sprängs i luften. Sen så kommer nån polis (Denzel Washington) och undersäker lite och blir antagen till en specialstyrka som har en maskin som kan se tillbaka i tiden för exakt 4,25 timmar sen. Ganska bra film och definitivt sevärd. Den får 4 Gunde Svan-pingviner

Den sista pingviner fick lite stort huvud för jag fick för mig att jag skulle göra dom andra två pingvinernas stavar till ögon på honom. Jag hoppas ni kan stå ut med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag sa! Den var ganska okej! :)

2009-05-20 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0